image

Dodanie

Záleží nám na tom, aby Ste boli s našimi službami spokojní a preto objednávky vybavujeme ihneď po obdržaní a potvrdení, teda darčeky zasielame najrýchlejšie, ako je to možné.

 
* Každý tovar je dôkladne zabalený a prelepený páskou. Pokiaľ pri dodaní zistíte, že balík je viditeľne poškodený, zásielku NEPREBERTE a urýchlene nás o tom informujte. Dohodneme si spôsob, ako môže byť požadovaný darček čo najrýchlejšie u Vás.
 
* Ak Vám darček z akýchkoľvek dôvodov nevyhovuje, obratom nám ho pošlite späť s kópiou faktúry, oznámením o vrátení tovaru a číslom účtu, kam máme zaslať peniaze. Garantujeme Vám vrátenie plnej ceny tovaru do 3 pracovných dní od prevzatia vráteného darčeka.
 
* Na každý tovar sa vzťahuje záruka podľa platných zákonov. Pokiaľ chcete darček reklamovať, pošlete nám ho späť s kópiou faktúry a popisom závady. Darček Vám vymeníme, alebo vrátime peniaze.
Hneď, ako zistíte závadu, kontaktujte nás telefonicky alebo mailom - takto môžeme Vašu reklamáciu vybaviť čo najrýchlejšie a spôsobom, ktorý Vám bude najlepšie vyhovovať.
 
* Ak sa stane, že zásielku na dobierku nemôžete prevziať, informujte nás o tom telefonicky (0905 551 764  ) alebo e-mailom (mimi@mimidarcek.sk) a nájdeme spôsob, ako danú situáciu vyriešiť. Neprebratím dobierky sa totiž dostanete na "čiernu listinu" nedôveryhodných osôb a v budúcnosti nebudete môcť nakupovať platbou na dobierku. Chápeme, že stávajú sa rôzne nepredvídané okolnosti a preto je dôležité tieto skutočnosti odkomunikovať. Je to najlepší spôsob ako predísť nedorozumeniam a zabezpečiť Vašu plnú spokojnosť.